Rencontrer L'Arche
Rencontrer L'Arche
🇵🇱 Kim jesteśmy?
0:00
-2:29

🇵🇱 Kim jesteśmy?

Christine: Mam 43 lata, jestem pielęgniarką i pracuję w służbie medyczno-społecznej dla osób z niepełnosprawnością ruchową. Lubię szycie, przyrodę, dzieci i rozmyślanie nad sensem życia. Marzę, aby wszyscy mężczyźni i kobiety znaleźli swoje miejsce w tym świecie.

Vincent: Mam 42 lata, jestem założycielem firmy, pasjonuje mnie stolarstwo, żeglarstwo i turystyka. Christine i ja poznaliśmy się 20 lat temu, kiedy byliśmy harcerzami. Mój młodszy brat Olivier ma zespół Downa i mieszka w pobliżu Tours we Francji. Moim marzeniem jest, aby każdy mógł znaleźć pracę, która będzie odpowiadała jego umiejętnościom i z której będzie dumny.

Matthieu: Mam 17 lat i właśnie wróciłem z rocznej podróży do Australii. Uwielbiam podróżować, mówić po angielsku, uczyć się nowych rzeczy. W wolnym czasie lubię spotykać się z przyjaciółmi, uprawiać jogging oraz wszelkiego rodzaju sport. Moim marzeniem jest przeprowadzka do Australii i zamieszkanie w wieżowcu w Melbourne.

Daphné: Mam 15 lat i uczęszczam do liceum. Uwielbiam tańczyć, dzielić się chwilami z rodziną, śmiać się i rozmawiać z przyjaciółmi! Jestem również harcerką. Kocham ludzi, którzy są pozytywnie nastawieni do życia oraz komunikatywni. Moim marzeniem jest, aby zostać niezależną konsultantką ślubną, odnosić sukcesy i być znaną w moim środowisku.

Joséphine: Mam 12 i pół roku i uczęszczam do 7 klasy gimnazjum. Moją pasją jest gimnastyka, którą uprawiam od 6 roku życia, oraz akrobatyka, której naukę rozpoczęłam 2 lata temu. Chciałabym wstąpić do Francuskiego Związku Gimnastycznego. Jednak, kiedy byłam mała chciałam zostać archeologiem, ponieważ interesuje mnie historia oraz nauka. Obecnie, moim marzeniem jest zostać antropologiem, astrofizykiem, naukowcem lub trenerem personalnym.

Barthélémy: Mam 6 lat. Jestem energicznym chłopcem i uwielbiam uczyć się czytać i pisać. Lubię bawić się w chowanego, wspinać się po górach,jeździć na desce oraz czytać książki o dinozaurach. Marzę, aby w przyszłości zostać przyrodnikiem i odkrywać rzadko spotykane zwierzęta.

0 Comments
Rencontrer L'Arche
Rencontrer L'Arche
🇨🇵 Le Podcast à lire et à écouter : Voyage en Europe à la rencontre des communautés de L'Arche 🇬🇧 The Podcast to read and listen to : Journey in Europe to meet the communities of L'Arche