Rencontrer L'Arche
Rencontrer L'Arche
🇳🇱 Wie zijn wij?
1×
0:00
-2:01

🇳🇱 Wie zijn wij?

Christine: Ik ben 43 jaar oud, ik ben verpleegster en ik werk in een medisch-sociale hulpdienst voor mensen met een motorische handicap. Ik hou van naaien, de natuur, kinderen en nadenken over de zin van het leven. Ik droom dat alle mannen en vrouwen hun plaats vinden in deze wereld.

Vincent : Ik ben 42 jaar oud, ik ben oprichter van een bedrijf en ik ben gepassioneerd door timmerwerk, zeilen en wandelen. Christine en ik hebben elkaar ontmoet toen we 20 jaar geleden nog verkenners waren. Mijn broertje Olivier heeft het syndroom van Down en woont in de buurt van Tours in Frankrijk. Mijn droom is dat ieder mens een baan kan vinden die past bij zijn of haar talenten en waar hij of zij trots op zal zijn.

Matthieu: Ik ben 17 jaar oud, en ik ben net terug van een jaar durende reis naar Australië. Ik hou van reizen, spreek Engels, leer nieuwe dingen. In mijn vrije tijd hou ik ervan om te joggen, om mijn vrienden te zien en om te sporten in het algemeen. Mijn droom is om in een wolkenkrabber in Melbourne te wonen.

Daphné: Ik ben 15 jaar oud en zit op de middelbare school. Ik hou van dansen, scouting, momenten delen met mijn familie, lachen en praten met mijn vrienden! Ik hou van mensen die positief zijn en een goed gesprek hebben. Mijn droom is om in mijn eentje Wedding Planner te worden, om succesvol te zijn en bekend te zijn in de gemeenschap.

Joséphine: Ik ben 12 en een half jaar oud. Ik zit op de middelbare school, in de 7e klas. Ik doe al sinds mijn zesde jaar aan turnen en ben 2 jaar geleden begonnen met acrobatische gymnastiek. Het is mijn passie. Ik zou graag lid worden van de Franse Gymnastiekfederatie. Toen ik klein was, wilde ik absoluut archeoloog worden, ik ben erg gepassioneerd door geschiedenis en wetenschap. Mijn droom is om antropoloog, astrofysicus, wetenschapper of gymleraar te worden.

Barthélémy. Ik ben 6 jaar oud. Ik ben een energieke jongen en ik hou ervan om te leren lezen en schrijven. Ik hou van verstoppertje spelen, bergen beklimmen, skateboarden en boeken over dinosaurussen lezen. Mijn droom is om een ontdekkingsreiziger van de natuur en zeldzame dieren te worden.

0 Comments
Rencontrer L'Arche
Rencontrer L'Arche
🇨🇵 Le Podcast à lire et à écouter : Voyage en Europe à la rencontre des communautés de L'Arche 🇬🇧 The Podcast to read and listen to : Journey in Europe to meet the communities of L'Arche