Rencontrer L'Arche
Rencontrer L'Arche
🇺🇦 Хто ми ?
0:00
-2:07

🇺🇦 Хто ми ?

Крістін: Мені 43 роки, я медсестра і працюю в медико-соціальній службі підтримки людей з вадами руху. Мені подобається шиття, природа, діти та роздуми про сенс життя. Я мрію, щоб усі чоловіки та жінки знайшли своє місце у цьому світі.

Вінсент: Мені 42 роки, я засновник бізнесу, і я захоплююся теслярством, вітрильним спортом та пішим туризмом. Ми з Крістін познайомились, коли були скаутами 20 років тому. Мій менший брат Олів’є має синдром Дауна і живе неподалік від Туру у Франції. Я мрію, щоб кожна людина могла знайти роботу, яка відповідає її талантам і якою вона буде пишатися.

Матьє: Мені 17 років, і я щойно повернувся з річної поїздки до Австралії. Я люблю подорожувати, розмовляти англійською мовою, вчитися новому. У вільний час я люблю займатися бігом, бачитися з друзями та взагалі займатися спортом. Мрію жити в хмарочосі в Мельбурні.

Дафне: Мені 15 років і я в середній школі. Я люблю танцювати, скаутувати, розділяти моментами з родиною, сміятися та розмовляти з друзями! Я люблю людей, які позитивно налаштовані і ведуть хорошу розмову. Я мрію стати самостійною Планувальницею весіль, досягти успіху та бути відомою у громаді.

Жозефіна: Мені 12 з половиною років. Я навчаюся в середній школі, у 7 класі. Я займаюся гімнастикою з 6 років, а акробатичною гімнастикою почала займатися 2 роки тому. Це моя пристрасть. Я б хотіла вступити до Французької федерації гімнастики. Коли я була молодшою, я дуже хотіла стати археологом. Я дуже захоплююсь історією та наукою. Моя мрія - стати антропологом, астрофізиком, вченим або викладачем в спортивній залі.

Бартелемі: Мені 6 років. Я енергійний хлопчик, і я люблю вчитися читати та писати. Я люблю грати в хованки, лазити по горах, кататися на скейтборді та читати книги про динозаврів. Мрію стати дослідником природи та рідкісних тварин.

0 Comments
Rencontrer L'Arche
Rencontrer L'Arche
🇨🇵 Le Podcast à lire et à écouter : Voyage en Europe à la rencontre des communautés de L'Arche 🇬🇧 The Podcast to read and listen to : Journey in Europe to meet the communities of L'Arche